Zoeken

WPROL belooft beterschap en lanceert een specifiek klachtenformulier

World Pigeon Racing Online Europe Limited (WPROL) is duidelijk van plan om van 2018 een topseizoen te maken op het vlak van uitslagen. De organisatie lanceert een specifiek klachtenformulier voor het geval er toch iets verkeerd zou lopen.

Philippe Vanhaezebrouck van WPROL: “De voorlopige uitslagen zullen voor elke provincie gepubliceerd worden van zodra al de bestanden voor deze provincie zijn opgeladen. De nationale en zonale resultaten worden gepubliceerd van zodra ALLE bestanden opgeladen zijn. Alle wedstrijdklachten moeten voorgelegd zijn binnen de 7 dagen nadat de voorlopige uitslag werd gepubliceerd. De definitieve uitslag zal gepubliceerd worden binnen de 3 dagen na het sluiten van de klachtenperiode. De toestand van het resultaat en de klachtendeadline is op de WPROL website te vinden in de lijst van de nationale vluchten.”

In dit document maakt WPROL de procedure duidelijk die gevolgd moet worden om een wedstrijdklacht in te dienen.

Via het formulier kunnen klachten op WPROL ingegeven worden om te behandelen. De indiener ontvangt een ticketnummer per klacht.

Hoe kan men klachten opladen?

  • Een liefhebber kan zelf zijn klacht opladen
  • Een maatschappij kan de klacht opladen voor de liefhebber
  • Indien men een klacht direct aan Philippe meldt door middel van telefoon of email, moet men voor de zekerheid nagaan of er nadien een bevestigingsmail met een ticketnummer als referentie ontvangen werd

Vanhaezebrouck: “Het resultaat zal definitief worden na de klachtenperiode. Deze periode loopt tot het moment waarop alle klachten werden behandeld. Er worden geen klachten meer behandeld eens de definitieve uitslag gepubliceerd is.”