Zoeken

St. Quentin (De Koerier)

Vlucht informatie:
Vluchtdatum: 17/06/2005 Weersomstandigheden: goed
# deelnemers: - Afstand: 428
# duiven: - # views: 497
Resultaten: Download resultaat als bestand Download resultaat als bestand
Uitslag Wedvlucht   
 0203   DE KOERIER           BUITENPOST           
  
 M05 ST.QUENTIN 18-06-2005   Los:09.20   Deelnemers:10   Duiven:157 
 Weer: goed   
  
 PLC Naam                  Afstand  AD/AP  Get Ring         Tijd     Snelheid Punten 
  
   1 TJ. & A. BOSMA        426,655  29/13    2 4-1308305    15.38.04 1128,515 1000,0 
   2 TJ. & A. BOSMA           2     29      27 3-1645146    15.39.32 1124,154  995,6 
   3 TJ. & A. BOSMA           3     29      19 4-1308319    15.44.22 1110,018  981,5 
   4 TJ. & A. BOSMA           4     29      26 4-4256295    15.44.49 1108,720  980,2 
   5 H. HOEKSTRA           429,214  10/1     9 4-1307884    15.47.13 1108,457  979,9 
   6 TJ. & A. BOSMA           5     29      28 4-4256249    15.46.37 1103,558  975,0 
   7 TJ. & A. BOSMA           6     29      17 4-4256280    15.47.58 1099,718  971,2 
   8 M. & F. DE HAAN       428,205  18/6    18 4-5436116    15.49.29 1099,417  970,9 
   9 TJ. & A. BOSMA           7     29       6 1-5163099    15.48.10 1099,152  970,6 
  10 L. WIJBENGA           426,351  20/1     8 3-1644848    15.49.29 1094,619  966,1 
  11 A. G. DIJKSTRA        430,096  20/6     9 4-4256366    15.53.17 1093,602  965,1 
  12 A. G. DIJKSTRA           2     20       5 4-4256329    15.53.18 1093,556  965,0 
  13 S. D. WIERSTRA        425,672  17/12    7 2-5255624    15.49.55 1091,701  963,2 
  14 TJ. & A. BOSMA           8     29       1 2-2168409    15.51.16 1090,443  961,9 
  15 TJ. & A. BOSMA           9     29      24 4-4256271    15.51.18 1090,350  961,8 
  16 M. & F. DE HAAN          2     18       7 4-5436129    15.52.51 1089,995  961,5 
  17 S. D. WIERSTRA           2     17       8 3-5340022    15.50.48 1089,234  960,7 
  18 M. & F. DE HAAN          3     18       2 4-6177525    15.54.52 1084,428  955,9 
  19 M. & F. DE HAAN          4     18       5 4-5436131    15.54.55 1084,291  955,8 
  20 A. G. DIJKSTRA           3     20       4 4-4256328    15.57.45 1081,321  952,8 
  21 S. D. WIERSTRA           3     17      13 4-1307917    15.53.53 1080,707  952,2 
  22 S. D. WIERSTRA           4     17      14 4-5435988    15.54.17 1079,611  951,1 
  23 M. & F. DE HAAN          5     18       4 3-5340202    15.58.15 1075,216  946,7 
  24 S. D. WIERSTRA           5     17      12 4-5436012    15.56.13 1074,343  945,8 
  25 TJ. & A. BOSMA          10     29      13 1-5163060    15.57.10 1074,245  945,7 
  26 S. D. WIERSTRA           6     17       4 4-5436026    15.57.37 1070,560  942,0 
  27 S. D. WIERSTRA           7     17       1 3-5340051    15.57.48 1070,067  941,6 
  28 H. BOSMA              426,364  10/1     2 4-1307514    15.59.08 1068,225  939,7 
  29 TJ. & A. BOSMA          11     29       7 4-4256257    15.59.42 1067,436  938,9 
  30 A. G. DIJKSTRA           4     20      13 4-4256325    16.03.03 1067,102  938,6 
  31 S. D. WIERSTRA           8     17       5 4-1307927    15.59.24 1065,780  937,3 
  32 TJ. & A. BOSMA          12     29      16 4-1308273    16.03.09 1058,301  929,8 
  33 S. D. WIERSTRA           9     17       2 4-5436033    16.02.16 1058,185  929,7 
  34 M. & F. DE HAAN          6     18      12 4-5436115    16.05.07 1056,991  928,5 
  35 A. G. DIJKSTRA           5     20       7 3-4238911    16.07.07 1056,443  927,9 
  36 TJ. & A. BOSMA          13     29       4 4-1308264    16.03.53 1056,380  927,9 
  37 A. G. DIJKSTRA           6     20       6 4-1308388    16.07.10 1056,313  927,8 
  38 S. D. WIERSTRA          10     17      17 2-5051547    16.03.06 1055,997  927,5 
  39 S. D. WIERSTRA          11     17       9 4-5436021    16.04.18 1052,863  924,3 
  40 S. D. WIERSTRA          12     17       6 2-2185328    16.04.39 1051,952  923,4 
  
De euroduif is voor Tj. en A. Bosma met prijs 1. 
  
Donderdag inkorven voor Orleans Saran. 
  
Vrijdag inkorven voor de tweede optrainingsvlucht jonge duiven vanuit Deventer.