Persmededeling Euro Diamond Pigeon Club: info kampioenschap 2012

Het duivenseizoen draait op volle toeren en de 1e internationale vlucht uit Pau wordt reeds binnen minder dan 3 weken geprogrammeerd.

Het is dan ook de hoogste tijd voor diegenen die nog geen lidkaart voor dit jaar of nog geen vijfjarenkaart (tot en met 2016) in bezit hebben om zich in te laten schrijven voor deze geweldige maar aartsmoeilijke competitie. Hierbij gaat het telkens om de eerste afgegevene op de vluchten uit Pau, Barcelona, Sint-Vincent, Marseille en Perpignan.

Dit jaar vierden wij op gepaste wijze ons 12-jarig bestaan en de erelijst van onze diamanten winnaars is er één van de hoogste plank, een ongeziene verzameling aan kampioenen. Ook één van jullie kan de hoogste podiumplaats innemen. Het bestuur wenst het in ieder geval iedereen toe.

Inschrijven kost € 10 voor dit jaar of 50€ voor vijf jaar (2012 tot en met 2016). Dit bedrag dient overgemaakt te worden op deze rekening:

• IBAN: BE75 3800 1081 3551
  • BIC: BBRUBEBB

op naam van:

• G.Vandermaes
  • JM Sabbestraat 15
  • 8000 Brugge

met vermelding van uw naam, straat, postcode, stad, land, telefoonnummer en "lidgeld 2012 (€ 10)" of "2012-2016 (€50)".

Inschrijven kan ook bij onze plaatselijke vertegenwoordigers Mes. Andre Coddeville, Dhr. Paul De Hous, Dhr. Hubert Depoorter, Dhr. J. Nolet, Dhr. Lucien Raquet, Mevr. Schauwers, Mevr. Noella Secelle, Mes. Roger Tantart, Mevr. Christine De Smet en Dhr. Willy Nuel.

Namens het bestuur,

Jacques de Taeye,