Voor sommigen ... "oef" ...en voor anderen zit "helaas" het seizoen 2009, nationale en internationale vluchten erop.Blijft volgend weekend Gueret, ingericht door Cureghem-Centre voor oude en jonge duiven. De jaarduiven vliegen bij de oude.Inkorving donderdag 3 sept.Vorig jaar namen 2.608 oude en 5.166 jongen deel aan deze laatste nationale vlucht.Theo Yskout won de twee eerste nationaal bij de jongen en Engels J. &J. uit Putte bij de oude.Succes, Plaats al Uw info hieronder.
wij hebben er nog enkele in gueret zitten. enkele jongen en een aantal late van '08. ge kent dat é. als de constateur mee wil, dan klokken we de ene vroege na de andere.
De afsluiter op de nationaals ben ik gaan vieren bij Ronny Menten, provinciale overwinnaar jonge duiven Gueret, 3e nationaal jonge duiven en 4 duiven in de top 100. Een resultaat om u tegen te zeggen... Met enkele top 100 noteringen op Bourges, Argenton en Gueret en telkens in de absolute spits van de uitslag op provinciaal niveau, hoedje af voor deze jonge duivenliefhebber uit Rummen.
Reacties
wij hebben er nog enkele in gueret zitten. enkele jongen en een aantal late van '08. ge kent dat é. als de constateur mee wil, dan klokken we de ene vroege na de andere.
Ik heb 10 oude mee en 3 jonge.
Er zijn bij ons in het lokaal 54 oude en 175 jonge
De afsluiter op de nationaals ben ik gaan vieren bij Ronny Menten, provinciale overwinnaar jonge duiven Gueret, 3e nationaal jonge duiven en 4 duiven in de top 100. Een resultaat om u tegen te zeggen... Met enkele top 100 noteringen op Bourges, Argenton en Gueret en telkens in de absolute spits van de uitslag op provinciaal niveau, hoedje af voor deze jonge duivenliefhebber uit Rummen.