Er komt een actie bij Versele en Mariman waarbij er 500 plaatsen zijn te winnen voor de "One Loft Race" in Nevele in 2008.
Deze actie start nu en en eindigt op 31 jan 2008.Flyers worden vanaf vandaag in de zakken gestoken.
Verder komt er een asduif kampioenschap onder de naam "MASTER AWARD"met voor inschrijving in 2008.
Voor dit kampioenschap is er een prijzenpot van 142.500€.
Daarnaast komt er een "SUPER BONUS AWARD" zoals die vroeger bij Cerafin bestond met een prijzenpot van 25.000€
Voor deze beide kampioenschappen komt er een folder die zal klaar zijn voor de beurs in Rosmalen.
Zodra dit klaar is stuur ik jullie dit toe.
Met vriendelijke groeten,
Mathieu.
Met veel dank aan de Heer De Clippel van Vesele-Laga
Hierbij de beloofde bijkomende informatie betreffende de toekomst van het duivenhok in Nevele.
In 2008 wordt er door de"V.Z.W. Vriendenkring Duivensport" een one loft race georganiseerd op het duivenhok in Nevele onder de naam "BELGIAN MASTER 2008".
In totaal zijn er 1000 plaatsen beschikbaar.
Van deze 1000 plaatsen werden er 500 gekocht door Versele-Laga .
Deze 500 plaatsen zijn te winnen via punten die op de verpakkingen staan(komen) van de merken Versele -Laga en Mariman.
Per 4 punten kan men een deelnemingsformulier invullen en maakt men kans op het winnen van één van die 500 plaatsen.
De andere 500 plaatsen worden te koop aangeboden via"DE DUIF" J.Hermans en "HERBOTS ANIMAL PRODUCTS" J.Herbots.
Deze 1000 duiven die moeten aangeleverd worden tussen 17 maart en 1 april 2008 zullen strijden in de finale race voor een prijzenpot van 100.000€ met een eerste prijs van 25.000€ en in totaal 150 prijzen.
Daarnaast is er ook een asduifcompetitie met een prijzenpot van 25.000€ ,een eerste prijs van 8.000€ en in totaal 10 prijzen.
Tevens zal de inzender van een duif ook 50% van het verkoopbedrag van zijn duif ontvangen.
Deze finale race zal doorgaan op woensdag 20 augustus 2008.
Na ons proefjaar met het W.K. is dit voor ons een nieuwe uitdaging .
We hopen er iets mooi van te maken.
Met vriendelijke groeten en tot binnenkort,
Mathieu De Clippel.
het zal een keer andersom zijn zeker niet de duiven zullen gemolken worden maar de liefhebber zoals zovele malen maar daar word niet dikwijls bij stil gestaan denk ik , maar goed ik heb daar geen beurs voor .
als het een one loft voor enkel belgische liefhebbers is zullen er niet veel meer dan de 500 gratis duiven d.m.v. de bons van versele op de hokken aanwezig zijn als je het mij vraagt .....
als het een one loft voor enkel belgische liefhebbers is zullen er niet veel meer dan de 500 gratis duiven d.m.v. de bons van versele op de hokken aanwezig zijn als je het mij vraagt .....
mvg
Koen
Er is wel veel geld te verdienen maar toch de prijs per duif ligt toch te hoog voor de gemiddelde duivenmelker denk ik.
En als je weer hetzelfde doen als dit jaar zullen er niet veel overschieten na de laatste vlucht
Deufke ,
Dit jaar had ik er ook ééntje in Nevele zitten voor kampioenschap vd jeugd.
Bij de eerste trainingsvlucht was de duif al niet meer aanwezig....
Als dit volgend jaar zo zou zijn is het daag 250€ , kostelijk grapje dan.
Men zou beter naar het principe van One million Dollar race gaan .
3 duiven insturen voor een bepaalde prijs , is u duif die je als eerste keuze had gezet achter word duif 2 actief voor de kweker , als deze duif dan aanwezig blijft tot finale , kan een ander liefhebber of hij zelf zijn laatste duif activeren door een bedrag te betalen en zo met 2 duiven deelnemen aan de finale race.
Ze moeten nu ook geen 1000€ gaan vragen natuurlijk lol
Ik ben dus al druk bonnen aan het sparen hahahaha, maar nu het probleem hoe kom ik aan een aanmeldingsformulier????
Iedereen die ik ernaar informeer weet van niets???
Het zou toch fantastisch zijn mocht ik een van mijn gekweekte jongen in Nevele kunnen installeren.
De ouders heb ik al uitgekozen om een jong te leveren (enkele liefhebbers hebben hieruit jongen van mij en zijn daar ZEER CONTENT van, zo ook 1 jaarling die is verdwaald en zit in Engeland op het hok van de BARCELONA winnaar 2005, de nieuwe eigenaar is er erg blij mee).
Bloedlijn Theo de Jong x Leo Kouters X Wim Muller
Zelf heb ik er een kleinzoon van maar geen rechtstreekse uit dit koppel.
foldermateriaal,inschrijfformulieren etc.zijn deze week aan de handelaren verstrekt(aan zij die intreresse toonden dan toch....)Ook komen er flyers in de nieuwe verpakkingen va Mariman.
Ik zag dat u van Nederland bent, allereerst bedankt voor de informatie.
U beschikt als handelaar wel over enige informatie, maar ik had begrepen dat het om een Belgisch kampioenschap gaat "Belgian Master 2008".
Is het omdat u handelaar bent dat u deze info bezit? Of kan Nederland hier ook op inschrijven??
Dan zou het dus mijn inziens GEEN Belgian Master kampioenschap zijn!!!
Maar 1 geluk dan dat de duiven zich moeten bewijzen, en als ik er een jong zou kunnen inplaatsen het een duif is met 100% Nederlands bloed,, hahahahaha.
Als het dan een B/N competitie moet worden hahahaha!
oh ja!geschelpte,ben idd van nederland,maar niet zover....woon hier juist aan Maldegem over de grens.
Oost en West vlaanderen is mijn´´achtertuin´´met vele klanten én duivenvrienden!Toen het nog mocht,heb ik zelfs nog vele jaren samen met mijn helaas te vroeg overleden vader vele jaren in Belgie gespeeld met de duiven.ook mijn schoolgaande jeugd heb ik voor een groot deel in Belgie doorlopen(Brugge,groen poorte).Dus eigenlijk ben ik een soort ´´reserve-Belg´´
Ik ben een reserve hollander hahaha.
Maar gij et hetzelfde bloed als ik hahaha ZEEUWS bloed hahaha, van oorsprong kom ik uit Zierikzee en heb daar 42jr gewoont nu alweer ruim 3 jr in Woubrechtegem, Belgie
wordt één dezer dagen gepubliceerd.
kan hier helaas nog niet op vooruitlopen,maar er zijn reeds enkele liefhebbers die hebben ingezonden BIJZONDER fortuinlijk!
Reacties
Hierbij de beloofde bijkomende informatie betreffende de toekomst van het duivenhok in Nevele.
In 2008 wordt er door de"V.Z.W. Vriendenkring Duivensport" een one loft race georganiseerd op het duivenhok in Nevele onder de naam "BELGIAN MASTER 2008".
In totaal zijn er 1000 plaatsen beschikbaar.
Van deze 1000 plaatsen werden er 500 gekocht door Versele-Laga .
Deze 500 plaatsen zijn te winnen via punten die op de verpakkingen staan(komen) van de merken Versele -Laga en Mariman.
Per 4 punten kan men een deelnemingsformulier invullen en maakt men kans op het winnen van één van die 500 plaatsen.
De andere 500 plaatsen worden te koop aangeboden via"DE DUIF" J.Hermans en "HERBOTS ANIMAL PRODUCTS" J.Herbots.
Deze 1000 duiven die moeten aangeleverd worden tussen 17 maart en 1 april 2008 zullen strijden in de finale race voor een prijzenpot van 100.000€ met een eerste prijs van 25.000€ en in totaal 150 prijzen.
Daarnaast is er ook een asduifcompetitie met een prijzenpot van 25.000€ ,een eerste prijs van 8.000€ en in totaal 10 prijzen.
Tevens zal de inzender van een duif ook 50% van het verkoopbedrag van zijn duif ontvangen.
Deze finale race zal doorgaan op woensdag 20 augustus 2008.
Na ons proefjaar met het W.K. is dit voor ons een nieuwe uitdaging .
We hopen er iets mooi van te maken.
Met vriendelijke groeten en tot binnenkort,
Mathieu De Clippel.
Martin,
En wat kost een plaatsje op het hok?
Mvg,
Peter
€ 250
zullen maar puntjes sparen dan héhé
Precies wel redelijk duur zeg amaai

het zal een keer andersom zijn zeker niet de duiven zullen gemolken worden maar de liefhebber zoals zovele malen maar daar word niet dikwijls bij stil gestaan denk ik , maar goed ik heb daar geen beurs voor .
groeten ralph
mvg
Koen
Er is wel veel geld te verdienen maar toch de prijs per duif ligt toch te hoog voor de gemiddelde duivenmelker denk ik.
En als je weer hetzelfde doen als dit jaar zullen er niet veel overschieten na de laatste vlucht
Deufke ,
Dit jaar had ik er ook ééntje in Nevele zitten voor kampioenschap vd jeugd.
Bij de eerste trainingsvlucht was de duif al niet meer aanwezig....
Als dit volgend jaar zo zou zijn is het daag 250€ , kostelijk grapje dan.
Men zou beter naar het principe van One million Dollar race gaan .
3 duiven insturen voor een bepaalde prijs , is u duif die je als eerste keuze had gezet achter word duif 2 actief voor de kweker , als deze duif dan aanwezig blijft tot finale , kan een ander liefhebber of hij zelf zijn laatste duif activeren door een bedrag te betalen en zo met 2 duiven deelnemen aan de finale race.
Ze moeten nu ook geen 1000€ gaan vragen natuurlijk lol
mvg
Koen
die 250 euro, is dat wel zeker? Ik heb het allesinds nog nergens gelezen.
100% zeker eric.Als handelaar heb ik reeds schrijven ontvangen.
Allen,
Ik ben dus al druk bonnen aan het sparen hahahaha, maar nu het probleem hoe kom ik aan een aanmeldingsformulier????
Iedereen die ik ernaar informeer weet van niets???
Het zou toch fantastisch zijn mocht ik een van mijn gekweekte jongen in Nevele kunnen installeren.
De ouders heb ik al uitgekozen om een jong te leveren (enkele liefhebbers hebben hieruit jongen van mij en zijn daar ZEER CONTENT van, zo ook 1 jaarling die is verdwaald en zit in Engeland op het hok van de BARCELONA winnaar 2005, de nieuwe eigenaar is er erg blij mee).
Bloedlijn Theo de Jong x Leo Kouters X Wim Muller
Zelf heb ik er een kleinzoon van maar geen rechtstreekse uit dit koppel.
MSG
Geschelpte
foldermateriaal,inschrijfformulieren etc.zijn deze week aan de handelaren verstrekt(aan zij die intreresse toonden dan toch....)Ook komen er flyers in de nieuwe verpakkingen va Mariman.
Hallo jeepee,
Ik zag dat u van Nederland bent, allereerst bedankt voor de informatie.
U beschikt als handelaar wel over enige informatie, maar ik had begrepen dat het om een Belgisch kampioenschap gaat "Belgian Master 2008".
Is het omdat u handelaar bent dat u deze info bezit? Of kan Nederland hier ook op inschrijven??
Dan zou het dus mijn inziens GEEN Belgian Master kampioenschap zijn!!!
Maar 1 geluk dan dat de duiven zich moeten bewijzen, en als ik er een jong zou kunnen inplaatsen het een duif is met 100% Nederlands bloed,, hahahahaha.
Als het dan een B/N competitie moet worden hahahaha!
MSG
Geschelpte
oh ja!geschelpte,ben idd van nederland,maar niet zover....woon hier juist aan Maldegem over de grens.

Oost en West vlaanderen is mijn´´achtertuin´´met vele klanten én duivenvrienden!Toen het nog mocht,heb ik zelfs nog vele jaren samen met mijn helaas te vroeg overleden vader vele jaren in Belgie gespeeld met de duiven.ook mijn schoolgaande jeugd heb ik voor een groot deel in Belgie doorlopen(Brugge,groen poorte).Dus eigenlijk ben ik een soort ´´reserve-Belg´´
Hey jeepee,
Ik ben een reserve hollander hahaha.
Maar gij et hetzelfde bloed als ik hahaha ZEEUWS bloed hahaha, van oorsprong kom ik uit Zierikzee en heb daar 42jr gewoont nu alweer ruim 3 jr in Woubrechtegem, Belgie
MVG
Geschelpte
uitslag is bekend van de grote prijsvraag!
hallo jeepee,
En waar is die uitslag terug te vinden?
MSG
Geschelpte
wordt één dezer dagen gepubliceerd.
kan hier helaas nog niet op vooruitlopen,maar er zijn reeds enkele liefhebbers die hebben ingezonden BIJZONDER fortuinlijk!
Hallo jeepee,
Met fortuinlijk bedoeld ge waarschijnlijk de gekochte plaatsen a 250 per duif???
Of bedoel je fprtuinlijk in de zin van de loting?
Wie zijn er uitgeloot en wat was de uitkomst van de schiftings vraag?
MSG
Geschelpte