A A A
5 replies [Laatste bericht]
profile picture
Laatst gezien: 6 uren 24 minuten geleden
13 posts sinds 07/01/2008

Toen u zaterdagvoormiddag de Pipa-website wilde bezoeken, zal u gemerkt hebben dat dit soms niet lukte. Het aantal unieke bezoekers steeg van zo’n 30.000 per dag naar 70.000! De webserver kon de piek niet de baas en ging op de knieën. Na enkele ingrepen door onze informatici kregen we de website weer “in de lucht”.

Ook in de namiddag was het, door de piekbelasting, soms nog even wachten alvorens de pagina’s getoond werden.  Wij hadden geanticipeerd op een enorme belangstelling en op een groot bezoekersaantal, maar niet in deze mate.

Reacties

profile picture
Laatst gezien: 16 minuten 59 seconden geleden
564 posts sinds 27/12/2007
Categorie: Grote fond

De liefhebbers hebben dus duidelijk nood aan 'de meest complete & actuele' informatie over de vluchten die ze spelen en die vinden ze dus hier. Een teken 'dat jullie goed bezig zijn' Wink

profile picture

Als ik de berichten bekijk, is er een andere lay-out dan bij de onderwerpen van het forum.
Is dit een IT-probleempje of ligt het aan mijn PC ?

profile picture
Laatst gezien: 16 minuten 28 seconden geleden
1526 posts sinds 11/01/2006
Categorie: Snelheid

Had het ook al gemerkt vandaag op het werk... en nu dus ook
Volgens mij ligt het aan 'pipa' kant

profile picture

Probleem is blijkbaar opgelost nu. Jammer dat er van 'Pipa-kant' geen reactie kwam.... Sad

profile picture
Laatst gezien: 40 minuten 35 seconden geleden
31 posts sinds 03/02/2009

Hallo,

sorry dat ik niet geantwoord had. Was vorige week op verlof, en volgde het forum niet op. Daarom geen antwoord Smile
Ik snap echter niet goed wat het probleem is/was. Zal een klein technisch euvel geweest zijn. 

mvg,
Kristof
Pipa-team