Na Argenton wordt slechts om de 14 dagen een nationale vlucht georganiseerd. De volgende en tevens voorlaatste van heth seizoen 2009 is La Souterraine van de "Oostvlaamse Vereniging". Alleen voor oude en Jonge duiven. De jaarduiven vliegen verplicht bij de oude. Inkorving op donderdag 20 aug.Plaats al Uw info hier onder.
Beste Martin,
Op alle kampioenschappen(asduiven) van jaarse kan men geen uitslag gebruiken van gedubbelde jaarlingen bij de oude hoe gaat men dat hier in rekening brengen?
Hier is de riem eraf, gedaan met vluchten voor dit seizoen.
Argenton ging mijn laatste vlucht zijn en heb afgesloten met de 1ste dus een mooi einde van een toch teleurstellend seizoen, zeker bij de oude
We hebben twee "oude" mee, die na Barcelona/Soustons niet meer aan de bak zijn gekomen, maar ik wou ze nog eens graag aan de tand voelen en de pennenstand was nog ok, dan is het kaf helemaal van het koren.
Comments
Beste Martin,
Op alle kampioenschappen(asduiven) van jaarse kan men geen uitslag gebruiken van gedubbelde jaarlingen bij de oude hoe gaat men dat hier in rekening brengen?
Mvg
Hier is de riem eraf, gedaan met vluchten voor dit seizoen.
Argenton ging mijn laatste vlucht zijn en heb afgesloten met de 1ste dus een mooi einde van een toch teleurstellend seizoen, zeker bij de oude
We hebben twee "oude" mee, die na Barcelona/Soustons niet meer aan de bak zijn gekomen, maar ik wou ze nog eens graag aan de tand voelen en de pennenstand was nog ok, dan is het kaf helemaal van het koren.
Iemand een gokje voor de meters/min?
1350 mpm