Just for fun een prognose in welke Provincie en bij welke liefhebber de eerste nationaal valt.
Bourges;
Oude: Vlaams-Brabant - Michel Vanlint Zoutleeuw
Jaarse : Vlaams-Brabant - Verbruggen G. Scherpenheuvel
De juiste provincie is 1 punt en de juiste liefhebber 3 punten.
Voor de volgende nationale vluchten houden we ook een prognose.
De Nederlanders mogen tuurlijk ook mee doen, behalve Roland die gokt te goed
de prijs voor de winnaar....?
oude : Limburg : Loockx
jaarse : limburg : Loockx
een naam vond ik moeilijk maar dankzij een tip kies ik voor de kampioen uit Tessenderlo, bovendien ken ik buiten mijn moeder (ook geboren in Tessenderlo) niet veel limburgers en zeker geen duivenmelkers.
even ter info , dit is iets dat vorig jaar door een andere site is opgestart , ik ga geen naam noemen , maar de webmasters hadden er ook een klassement aan vastgebonden + prijs.
spijtig genoeg heeft die webmaster zijn beloftes niet nagekomen en heeft die deze niet geklasseerd en geen beloofde prijzen gegeven.
sjiek sjiek, een pronostiek. ik hou daarvan en was ook van plan er één op te starten.
van de halve fond ken ik echter niets, dus tja, ik heb echt het gissen naar de overwinnaar.
de eerste zal wel in limburg zitten. kan eigenlijk niet anders met zo'n weer. ofteware dat er met een vanlint een kaper op de kust is.
Paene, tis gewoon voor de fun zegt gewoon iets. Als ik op voorhand wist wie de nationaal ging winnen ging ik er al jongen halen
Idd Koen maar dit heeft niets met deze pronostiek te maken.
sjiek sjiek, een pronostiek. ik hou daarvan en was ook van plan er één op te starten.
van de halve fond ken ik echter niets, dus tja, ik heb echt het gissen naar de overwinnaar.
de eerste zal wel in limburg zitten. kan eigenlijk niet anders met zo'n weer. ofteware dat er met een vanlint een kaper op de kust is.
Paene, tis gewoon voor de fun zegt gewoon iets. Als ik op voorhand wist wie de nationaal ging winnen ging ik er al jongen halen
Comments
oude : Limburg : Loockx
kies ik voor de kampioen uit Tessenderlo, bovendien ken ik buiten mijn moeder (ook geboren in Tessenderlo) niet veel limburgers en zeker geen duivenmelkers. 
jaarse : limburg : Loockx
een naam vond ik moeilijk maar dankzij een tip
Oude : Herbots gebr - Vlaams Brabant
Jaarse : Van Lint - Vlaams Brabant
paene
even ter info , dit is iets dat vorig jaar door een andere site is opgestart , ik ga geen naam noemen , maar de webmasters hadden er ook een klassement aan vastgebonden + prijs.
spijtig genoeg heeft die webmaster zijn beloftes niet nagekomen en heeft die deze niet geklasseerd en geen beloofde prijzen gegeven.
zullen wel mensen zijn welke ik bedoel
groetjes
Koen
Oude: Conaert & Zn, St. Dilsen
Jaarlingen: Loockx Guido, Tessenderlo
Edit:
Oude + Jaarlingen: beide Limburg

Je kan ook op een andere provincie stemmen dan waar jouw "nationale winnaars" woont. Dus RV graag wil ik weten welke provincies je kiest.
Midden Limburg of Michel van Limpt met de jarige
met de oude Kan ik zo niemand noemen
uhm..... als iemand nu kan zeggen in welke provincies de winnaars wonen die ik gekozen heb dan kan ik die nemen....
Ik kan hier in Nederland amper alle provincies opnoemen, laat staan in Belgie...
Ze zijn alle 2 van Limburg.

alé bon, op basis van de uitslag van vorig jaar
in de oude: sampermans jos
bij de jaarlingen: loockx guido
Voilla se
Oude: Dewolf & zoon overijse(vlaams brabant?)
jaarlingen: Collard Francois Marbaix (henegouwen?)
Oude : Limbourg Eric (vlaams brabant)
Jaarse: Moons Dirk (vlaams brabant)
jaarse hok Vercammen JOS vremde
oude RONDAGS
Bakker welke provincies?
VERCAMMEN antwerpen
jaarse
RONDAGS FRANS limmmburggggg
oude
Goed idee, zie hier mijn gok:
Oude: Pros roosen (Kermt) Limburg
Jaarlingen: Guido Loockx (Tessenderlo) Limburg