Beste liefhebbers,
Deze week kreeg ik een telefoon v/d secretaresse K.B.D.B West-Vl dat ik een ongeldige uitslag ingediend had namelijk de regionale uitslag van Brionne 25/07/09 ,in 2008 had ik ook Brionne gebruikt voor een uitslag halve fond en werd geweerd omdat het een snelheids vlucht wat ik nog kon aanvaarden.
Maar nu begrijp ik er toch niets van aangezien dat de mooiste vlucht is van het jaar op Snelheid met een deelname van niet minder dan 11193 duiven PROVINCIAAL.
Mijn vraag nu, is dat in andere provincies ook zo dat de vluchten ingericht op de Nat Vlucht uit Bourges niet mogen in rekening gebracht worden voor de prov. kamioenschappen?
Of is het juist West-Vl.
En wat is jullie mening daarover?
Bericht gekregen v/d voorzitter van West-Vl Brionne kan niet gebruikt worden voor halve fond omdat het een vlucht is beneden Parijs, voor de snelheid staat (voorlopig) in de regelentering Roye of een vervangingsvlucht t.t.z. 1 wedstrijd in het zellde weekend gaan ze misschien wel aanpassen.
Comments
Beste Liefhebbers,
Bericht gekregen v/d voorzitter van West-Vl Brionne kan niet gebruikt worden voor halve fond omdat het een vlucht is beneden Parijs, voor de snelheid staat (voorlopig) in de regelentering Roye of een vervangingsvlucht t.t.z. 1 wedstrijd in het zellde weekend gaan ze misschien wel aanpassen.
Mvg