Denk 18 jongen vr la souterraine. Ze zitten prima, deden het zaterdag op dourdan ook zeer goed maja tga weer strontweer zijn eh
Zaterdag geeft hij zeer slecht zondag iets beter...
Denk 18 jongen vr la souterraine. Ze zitten prima, deden het zaterdag op dourdan ook zeer goed maja tga weer strontweer zijn eh
Dat gaven ze met Argenton ook, ze weten het weer nogniet juist voor morgen laat staan voor dit weekend. Ik ga er 15 meegeven maar het loopt in het honderd vandaag. Ik had mijn wekker om 8 uur gezet maar ik ben terug in slaap gevallen, gelukkig heeft men vriendin me wakker gemaakt om 10 uur, dan kom ik op de hokken en wat merk ik? Dat ik WEER de lichten heel de nacht heb laten branden pffff gvd.
Dat gaven ze met Argenton ook, ze weten het weer nogniet juist voor morgen laat staan voor dit weekend. Ik ga er 15 meegeven maar het loopt in het honderd vandaag. Ik had mijn wekker om 8 uur gezet maar ik ben terug in slaap gevallen, gelukkig heeft men vriendin me wakker gemaakt om 10 uur, dan kom ik op de hokken en wat merk ik? Dat ik WEER de lichten heel de nacht heb laten branden pffff gvd.
ik heb er 11 jonge en 1 jaarduif
ze zaten allemaal goe maar wa wilt da zeggen
ik denk dat er nu geen duiven de korf ingaan die nie goe zitten zoals een bekent liefhebber zegt naar het einde toe wordt de kwaliteit alleen maar beter en moeilijker om prijs te spelen.Ik ken er nu al die geen prijs spelen!!!
Hier 4 jonge mee, mannen die op Quievrain (mijn specialiteit) geen papier raakten en 'voor de grap' twee Noyonnekes afgehaspeld hebben om dan Bourges, Argenton en nu La Souterraine te doen.
Dit zou wel eens een brug te ver kunnen zijn vrees ik...
ik denk dat er nu geen duiven de korf ingaan die nie goe zitten zoals een bekent liefhebber zegt naar het einde toe wordt de kwaliteit alleen maar beter en moeilijker om prijs te spelen.Ik ken er nu al die geen prijs spelen!!!
Ik weet niet Paul, de mijn stonde me niet aan. Ik kan straks mss anders praten (ik hoop het)
Comments
bij ons gaan er enkele late mee van vorig jaar. jongen hebben we niet klaarzitten.
Dat gaven ze met Argenton ook, ze weten het weer nogniet juist voor morgen laat staan voor dit weekend. Ik ga er 15 meegeven maar het loopt in het honderd vandaag. Ik had mijn wekker om 8 uur gezet maar ik ben terug in slaap gevallen, gelukkig heeft men vriendin me wakker gemaakt om 10 uur, dan kom ik op de hokken en wat merk ik? Dat ik WEER de lichten heel de nacht heb laten branden
pffff gvd.
gr
Kenji
Hij gaat lekker he Kenji

Ja amai
Ik geef er 16 mee. Hopelijk geen te slecht weer. Zou zaterdag iets beter zijn ...
Volgens mij hebben kenji zijn duiven het licht gezien dusja da ga ne superuitslag worden eh!!!
:p
Vanmiddag nog keer geluisterd nu geeft hij beter weer voor zat als vr zondag dus tzal dan toch vr zat zijn wss
Ja een heele nacht hahaha
In lessen 64 ouden en jaarlingen en 263 jongen.
Bij ons in St. Job 616 jonge(18 meer dan vorig jaar) en 79 oude...
In Ninove 352 jonge en 84 oude/Jl
In Eeklo 532 jonge en 49 oude.Zelf 34 jonge mee.
groeten Ronny
Los om 9.25, hopen dat het een "normale" vlucht wordt.
Iedereen veel succes.
Suc6 iedereen hopelijk komt onze nationale vlucht ook los
Hier 4 jonge mee, mannen die op Quievrain (mijn specialiteit) geen papier raakten en 'voor de grap' twee Noyonnekes afgehaspeld hebben om dan Bourges, Argenton en nu La Souterraine te doen.
Dit zou wel eens een brug te ver kunnen zijn vrees ik...
Alvast succes aan iedereen die meeheeft (ik niet dus)
Groeten, PB
Ik weet niet Paul, de mijn stonde me niet aan. Ik kan straks mss anders praten (ik hoop het)
Iemand enig idee om welk uur we ze kunnen verwachten? Nogal lastig als je nog op de snelheidsvluchten wenst in te korven...
Het ziet er naar uit dat het niet op 1-2-3 wordt opgekuist door het slechte weer. Ik verwacht de eerste zo rond half 5?? Niet?