A A A
65 replies [Last post]
profile picture
Last seen: 6 hours 36 min ago
1341 posts since 23/10/2009
Pigeon category: Extreme long distance

INFO LOSSINGEN 2009 VTM-teletekst van pagina 800 tot 811 070/222.077

Comments

profile picture
Last seen: 37 weeks 19 hours ago
381 posts since 30/05/2003

Ik heb geen VTM......

profile picture
Last seen: 7 hours 15 min ago
543 posts since 29/12/2003

Marc Brevet wrote:
Ik heb geen VTM......

Ja is inderdaad een beetje jammer dat de duiventeletekst nu op de commerciële zenders komt... zo ook in Nederland...
Ik ben de pagina's eens gaan bekijken en mij lijkt het nog grote chaos..

Kan je de teletekst van VTM ook op hun site raadplegen? (zoals dat bij de VRT kan)?

Sowieso is de teletekst van VRT sneller en accurater... maar ook duurder blijkbaar...

profile picture
Last seen: 1 year 41 weeks ago
4 posts since 17/12/2008

Forum moderator
profile picture
Last seen: 16 hours 31 min ago
2572 posts since 15/11/2004
Pigeon category: Long distance

Pocasso wrote:

Sowieso is de teletekst van VRT sneller en accurater... maar ook duurder blijkbaar...

Vanwaar die beoordeling?

profile picture

Peter P wrote:
Pocasso wrote:

Vanwaar die beoordeling?

Is veel trager... (wanneer je een paginanummer invult duurt het m.a.w. langer vooraleer je de gewenste pagina krijgt).
Bij meervoudige pagina's kan je deze wel van buiten leren vooraleer ze verder gaan.. hier is de link die hierboven geplaatst werd door Wannes wel een oplossing.

profile picture
Last seen: 27 weeks 3 days ago
209 posts since 29/05/2003

Het seizoen is nog niet bezig of er is al kritiek! Wink

Teletekst op VRT vond ik ook niet zo goed... als je toevallig inschakelde op pagina 12/12 en je info stond op pag. 11/12 dan kon je 5 minuten wachten, nu heeft iedere lijn en snelheid en boven parijs tenminsten aparte pagina's

profile picture

Sven wrote:
Het seizoen is nog niet bezig of er is al kritiek! Wink

Teletekst op VRT vond ik ook niet zo goed... als je toevallig inschakelde op pagina 12/12 en je info stond op pag. 11/12 dan kon je 5 minuten wachten, nu heeft iedere lijn en snelheid en boven parijs tenminsten aparte pagina's

Daar heb je ook een punt Sven... we zullen zien.. voorlopig krijgen ze het voordeel van de twijfel Wink
Toch nog altijd jammer dat de radio-berichten afgeschaft zijn... zou elke losser ter plaatse internet kunnen raadplegen of nemen die allemaal "nen televies" mee Rolling Eyes

profile picture
Last seen: 6 hours 28 min ago
428 posts since 14/02/2006

Hopelijk is het omdat het het begin van het seizoen is, maar:

Le Touquet ->2 gekeken om 9h05

pagina 810 op pagina 22 maa 08h 46 10 (verschil van 20 min)
er onder 22/03/09 7:42 (verschil van 1h23 min)
Voor een vluchtje van 39 km

Shocked

Mvg,
Francis

profile picture
Last seen: 6 hours 22 min ago
42 posts since 20/07/2007

Kijk een op onze website:
http://wefolimburg.nl
Hier hebben wij voor onze liefhebbers het gemakkelijk gemaakt inzake de berichtgeving over de lossingen.

Heel veel succes in 2009

profile picture
Last seen: 6 hours 55 min ago
625 posts since 24/09/2005
Pigeon category: Extreme long distance

Marc Brevet wrote:
Ik heb geen VTM......

Ja en wij geen RTL4..ofzo want op welke zender komt de duiveninformatie nu in nederland?

Vind het wel spijtig dat ik als fondliefhebber de teletekst uitslagen niet meer kan volgen.

profile picture
Last seen: 6 hours 22 min ago
42 posts since 20/07/2007

JohanVC wrote:
Marc Brevet wrote:
Ik heb geen VTM......

Ja en wij geen RTL4..ofzo want op welke zender komt de duiveninformatie nu in nederland?

Vind het wel spijtig dat ik als fondliefhebber de teletekst uitslagen niet meer kan volgen.

Kun je ook op onze site vinden, het is SBS6 pagina 861, je moet dan wel java op je computer hebben geinstalleerd.

profile picture
Last seen: 5 hours 9 min ago
2420 posts since 29/05/2003

Ik vind die VTM paginas beter dan de vorige.

Aleen heb ik er niet veel aan als ze geen lossingsinformatie geven voor de vlucht die wij spelen.
Op de oostenlijn hadden ze het over fleurus Momignies en Mettet, terwijl de onze in Rhines gelost werden.

Gelukkig hebben wij TV Limburg nog.

P B
profile picture
Last seen: 3 weeks 13 hours ago
794 posts since 15/08/2004

Eric,

Zou het niet kunnen dat de informatie van Limburg maar vertraagd is toegekomen waardoor de vlucht al was afgelopen? Laughing

Groeten, Lieven

PS: was maar grapje hé, heb een goede paar dagen gehad vorig jaar in Limburg.

profile picture
Last seen: 1 week 6 days ago
1313 posts since 29/05/2003

Vandaag duiven te Quievrain gelost om 8.00h, op teletekst niets gevonden, enkel maar waarnemingen van 29/04/09 en bij lossing code 2( geen informatie) Is het enkel en alleen maar op zondag dat er informatie wordt gegeven? en wat dan voor morgen.

profile picture

De brol van VTM werkte niet... ze kregen de info er niet opgeplaatst...

profile picture
Last seen: 8 hours 9 min ago
1266 posts since 03/06/2003

zou er veel duiven geweest zijn krol ? hier werd niet gespeeld in bab verband en als ik de uitmaakside bekijk waren er weinig of geen bonden die speelden... misschien de moeite niet om aan te passen...

Jef
profile picture
Last seen: 29 weeks 11 hours ago
258 posts since 29/05/2003
Pigeon category: Sprint

Liefhebbers die teletekst niet goed snappen, zagen geen lossingsuur staan en dachten dat ze niet gelost waren tot ze hun duiven op of rond hun hok aan troffen. Gevloek en getier alom, Mr. Green in de zin van, het mocht weer geen geld kosten, dus hebben ze maar rommel aangeschaft, de kleine man is weer de dupe, bij de groten zou het niet waar zijn, die zouden hun geld terug eisen.
Afwachten tot de volgende storing.

profile picture

michel1 wrote:
zou er veel duiven geweest zijn krol ? hier werd niet gespeeld in bab verband en als ik de uitmaakside bekijk waren er weinig of geen bonden die speelden... misschien de moeite niet om aan te passen...

Michel,
Dat speelt geen rol, bij ons was er wel een vlucht die bovendien nog meetelde voor de kampioenschappen (zelf had ik er geen mee hafo en fond weet je) maar ik wilde ergens gaan letten of mijn duiven uitlaten maar geen één van beiden heb ik toen kunnen doen.

profile picture

Jef wrote:
Liefhebbers die teletekst niet goed snappen, zagen geen lossingsuur staan en dachten dat ze niet gelost waren tot ze hun duiven op of rond hun hok aan troffen. Gevloek en getier alom, Mr. Green in de zin van, het mocht weer geen geld kosten, dus hebben ze maar rommel aangeschaft, de kleine man is weer de dupe, bij de groten zou het niet waar zijn, die zouden hun geld terug eisen.
Afwachten tot de volgende storing.

Jef,
Ik ben nu wel geen intellectueel maar zag toch ook geen lossingsuren staan en ik niet alleen

profile picture
Last seen: 8 hours 9 min ago
1266 posts since 03/06/2003

kroll schreef; ik wilde ergens gaan letten of mijn duiven uitlaten maar geen één van beiden heb ik toen kunnen doen. Crying or Very sad
da's dubbele pech jef Neutral Laughing