A A A
2 replies [Last post]
profile picture
Last seen: 12 hours 41 min ago
40 posts since 20/04/2009

Ingezonden bericht: hallo beste sportvrienden van pipa.....................voor het algemeen nationaal kampioenschap KBDB seizoen 2009 zou ik graag een liefhebber uit onze eigen club ( molse fondclub ) willen voorstellen met zijn behaalde resultaat .( luyckx raf & lars uit Geel )zal zeer waarschijnlijk uitkomen op een coeff. van net onder de 28%, en hiermede toch kanshebber is mijn inziens .graag had ik deze informatie op, de site van pipa ( forum )vandoninck michiel uit meerhout belgie......................................................................;Noot vanwege PiPa:Kent u nog sportgenoten uit uw streek met een gelijkaardig (mogelijks scherper) coëfficiënt op de 11 vluchten tellend voor het 'Algemeen Nationaal Kampioenschap 2009'. Hieronder kan u steeds uw info kwijt!

Comments

profile picture
Last seen: 12 weeks 14 hours ago
92 posts since 06/06/2003

AWEL.................................GEEN ANDERE KANDIDATEN VOOR HET SEIZOEN 2009.......................

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes MOETEN NU TOCH AL BINNEN ZIJN .

profile picture
Last seen: 12 weeks 14 hours ago
92 posts since 06/06/2003

awel zie..........................ik zat er niet naast, maar er pal op .

PROFICIAT AAN ONZE CLUB LIEFHEBBERS LUYCKS RAF & LARS.....................................AMAAI..........1è NATIONALE ALGEMENE
KAMPIOENEN VAN BELGIE 2009 . Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink

JAN-MICHIEL ...........................

opmerkelijk bij deze vind ik dat er maar 1 zonale uitslag is genomen ( alle 3 de genomineerden ) niet tegenstaande er veel
kretiek is gekomen in het verleden als zouden deze de nationale uitslagen vervalsen !!!!!!! Wink