Ingezonden bericht: hallo beste sportvrienden van pipa.....................voor het algemeen nationaal kampioenschap KBDB seizoen 2009 zou ik graag een liefhebber uit onze eigen club ( molse fondclub ) willen voorstellen met zijn behaalde resultaat .( luyckx raf & lars uit Geel )zal zeer waarschijnlijk uitkomen op een coeff. van net onder de 28%, en hiermede toch kanshebber is mijn inziens .graag had ik deze informatie op, de site van pipa ( forum )vandoninck michiel uit meerhout belgie......................................................................;Noot vanwege PiPa:Kent u nog sportgenoten uit uw streek met een gelijkaardig (mogelijks scherper) coëfficiënt op de 11 vluchten tellend voor het 'Algemeen Nationaal Kampioenschap 2009'. Hieronder kan u steeds uw info kwijt!
awel zie..........................ik zat er niet naast, maar er pal op .
PROFICIAT AAN ONZE CLUB LIEFHEBBERS LUYCKS RAF & LARS.....................................AMAAI..........1è NATIONALE ALGEMENE
KAMPIOENEN VAN BELGIE 2009 .
JAN-MICHIEL ...........................
opmerkelijk bij deze vind ik dat er maar 1 zonale uitslag is genomen ( alle 3 de genomineerden ) niet tegenstaande er veel
kretiek is gekomen in het verleden als zouden deze de nationale uitslagen vervalsen !!!!!!!
Comments
AWEL.................................GEEN ANDERE KANDIDATEN VOOR HET SEIZOEN 2009.......................
awel zie..........................ik zat er niet naast, maar er pal op .
PROFICIAT AAN ONZE CLUB LIEFHEBBERS LUYCKS RAF & LARS.....................................AMAAI..........1è NATIONALE ALGEMENE
KAMPIOENEN VAN BELGIE 2009 .
JAN-MICHIEL ...........................
opmerkelijk bij deze vind ik dat er maar 1 zonale uitslag is genomen ( alle 3 de genomineerden ) niet tegenstaande er veel
kretiek is gekomen in het verleden als zouden deze de nationale uitslagen vervalsen !!!!!!!